- Aiónios
- Liczba postów : 75
Kosmos
Frakcja: Rycerze Ateny
Zbroja:
Aiónios
Sob Kwi 18, 2020 6:29 pm
- CHARAKTER:
Aiónios jest bardzo wyciszonym mężczyzną, który większość czasu poświęca na analizę faktów i chłodną ocenę sytuacji. Nie należy do najbardziej wygadanych osób, jakie spotyka się na co dzień. Jest za to dobroduszny i altruistyczny. Jest sprawiedliwy w osądach i wyznaje zasadę, że "diabeł tkwi w szczegółach". Doświadczenie z przeszłości nauczyło go, że "każdy kłamie, a jedyną zmienną jest - w jakiej sprawie". Wierzy, że każdy zasługuje na szacunek i drugą szansę. Bezinteresownie pomaga innym i walczy przeciwko niesprawiedliwości i samosądom. Prywatnie uwielbia pogawędki na tematy naukowe lub muzyczne. Jak się okazuje jest wielkim pasjonatem sztuki i często w swoich podróżach podziwia piękno natury. Nie znosi gdy mu się przerywa medytację lub analizę. Za sacrum uznaje miłość i sprawiedliwość - dzięki temu przekonaniu niejednokrotnie zajmował się sprawami sercowymi lub spornymi w swoich odległych stronach, ale i później na terenie Grecji podczas swoich podróży. Trauma z dzieciństwa odcisnęła na nim bolesne piętno, przez co bardzo krytycznie patrzy na wszelaką niesprawiedliwość i obiecał sobie, że ochroni ludzi tak, jakby chciał obronić swoją matkę.
- WYGLĄD:
Wysoki [1,83m], średnio zbudowany mężczyzna o długich jasnoniebieskich włosach. W jego oczach kryje się kwaśna zieleń, która podkreśla jego chłodny i przeszywający wzrok. Na jego twarzy próżno szukać uśmiechu, lecz raczej oznak zamyślenia i analizy. Jego skóra ma jasny kolor, co nie wydaje się jego cechą specjalną, lecz w stronach, z których pochodzi była to cecha recesywna. Zwykle chodzi w białym topie i czarnych spodniach, gdy robi się zimno zakłada dodatkowo narzutę. Jego tryb chodzenia jest pewny i raczej powolny chyba, że bardzo mu się spieszy. Podczas rozmów często utrzymuje założone ręce i nie jest to u niego absolutnie znak ignorancji, a wręcz przeciwnie - oznacza to, że bardzo uważnie słucha mówcy.
- TECHNIKI:
Cosmo Punch [Kosumo Panchi] [Technika Startowa]:
Kumulując energię cosmo np. w dłoni, można ją z siebie wyrzucić. Przeciwnik uderzony taką zagrywką zostanie zdezorientowany i odrzucony na kilka metrów, dając nam chwilę wytchnienia.
Wymagania: 400 PL,
Efekt: DMG = Energia postaci, 10 COSMO/użycie
Dodatkowo: Przygotowanie techniki jest natychmiastowe. Szybkość techniki = statystyka energii. Przy włożeniu większej ilości COSMO: +50 COSMO = +50 DMG techniki do bazowej wartości.
Cosmo Kick [Kosumo Kikku] [Technika Startowa]:
Skoncentrowanie swojego cosmo w nogach. Przeciwnik uderzony taką zagrywką zostanie zdezorientowany i odrzucony na kilka metrów, dając nam chwilę wytchnienia.
Wymagania: 400 PL,
Efekt: DMG = Energia postaci x2, 10 COSMO/użycie
Dodatkowo: Przygotowanie techniki jest natychmiastowe. Szybkość techniki = statystyka energii. Przy włożeniu większej ilości COSMO: +50 COSMO = +50 DMG techniki do bazowej wartości.
Silent Waters [Sairento Uōtā]:
Nagłym ruchem ręki, wyciągając ją wysoko nad głowę, użytkownik za sprawą swojego cosmo wydobywa na powierzchnie wodę. Ogromne ciśnienie może zranić przeciwnika. Technika ma również inne zastosowanie, jakim jest utwardzenie wydostającej się cieczy. Powstała ściana może oddzielić grupę przeciwników lub uwięzić ich.
Wymagania: 800 PL,
Efekt: DMG = Energia postaci x2.5, 200 COSMO/użycie
Dodatkowo: Powstała ściana zanika po jednej turze. Przygotowanie techniki trwa 1s. Szybkość techniki = statystyka energii. Przy włożeniu większej ilości COSMO: +50 COSMO = +50 DMG techniki do bazowej wartości.
- UMIEJĘTNOŚCI:
Martial Arts [Budō] (Capoeira):
Nie od dziś wiadomo, że bić się można nie posiadając żadnej techniki ani tym bardziej stylu. Nikt nikomu nie każe tego potrafić, ale jednak większym profitem i ułatwieniem w trakcie pojedynku okazuje się znajomość sztuk walki. Każdy szanujący się wojownik potrafi używać odpowiednie chwyty i ciosy, przez co jego skuteczność rośnie. Aiónios idąc ścieżkami przodków trenuje Capoeirę - niezwykle niebezpieczną sztukę walki połączoną z tańcem.
Stopień I:
Efekt: zwykły atak = siła x 1.5, cios z rozpędu = siła + 1/2 szybkość.
Wymagania: 400 PL, jeden trening.
Stopień II:
Efekt: zwykły atak = siła x 2.0, cios z rozpędu = siła + 1/2 szybkość.
Wymagania: 880 PL, jeden trening.
Stopień III
Efekt: zwykły atak = siła x 2.5, cios z rozpędu = siła + szybkość.
Wymagania: 1500 PL, jeden trening.
- CAPOEIRA:
- ZMYSŁY:
Szósty Zmysł [Zmysł Startowy]:
Intuicja to zmysł, który reprezentuje siłę osób władających energią kosmiczną. Jest podstawą dla tych, którzy potrafią manipulować swoim cosmo. Nadaje nadludzką szybkość i siłę, pozwala na przewidywanie ruchów innych ludzi bez ingerencji podstawowych zmysłów (wzrok, słuch, smak, węch i dotyk).
Szósty Zmysł pozwala także na rozwijanie takich rzeczy jak sekishiki*, telekineza, teleportacja i niszczenie atomowe**.
Dodatkowo, Szósty Zmysł może zastąpić podstawowe pięć w trakcie walki, kiedy te zostaną utracone. Poza walką, niestety, nie działa.
Efekt: Posługiwanie się energią kosmiczną
_____
*Umiejętność, która pozwala użytkownikowi widzieć i oddziaływać z bezcielesnymi duszami w sposób niemożliwy dla większości ludzi.
**Zdolność do niszczenia atomów, którą wykazują się osoby panujące nad energią kosmiczną.
- MISJE/SAGI/EVENTY:
-> Aiónios poznaje nad rzeką Névétte oraz dwójkę dzieciaków Kikiego i Raki. W wyniku nieporozumienia na miejsce przybywa Nemei - nonszalancki arogant, który ubliża Névétte, a także prowokuje Aióniosa do walki. Ten jednak nie ulega, w wyniku czego Névétte zostaje uderzona przez Złotego Rycerza. Aiónios poprzysiągł sobie, iż stanie się silniejszy, by następnym razem móc stanąć z Nemeiem do walki i odmienić jego serce.
-> Po nieprzyjemnym spotkaniu nad rzeką i opatrzeniu ran Kikiego oraz upewnieniu się, że z Névétte i Raki wszystko w porządku - cała gromada rusza do Jadalni, gdzie spożywają posiłek. Poznają przy tym braci Gliese i Kitalphę Kaus, którzy trenowali wspólnie nieopodal. Do towarzystwa dołącza również Arthur, który przynosi zakatowaną rybę na rzecz kuchni. Czas mija na rozmowach na różne tematy do momentu, gdy do Jadalni wkracza Nemei, który zabiera ze sobą Gliese. Atmosfera trochę opadła, jednak Aiónios postanawia odbyć solidny trening.
-> Podczas treningu niedaleko Koloseum Aiónios po raz kolejny spotyka Névétte, z którą postanawia odbyć sparing. Jak się okazuje ogromna różnica dzieli jego i niezwykle zwinną pretendentkę. Dzięki tej walce mężczyzna mógł zobaczyć, jak wiele pracy jeszcze przed nim i przetestować swoje umiejętności na żywym przeciwniku. Dostając solidne baty od koleżanki, Aiónios postanawia udać się w stronę zielonych terenów.
-> W swojej podróży pretendent spotyka Złotego Rycerza Aries Shauna. Razem z innymi Rycerzami doglądał on budowy jakiejś konstrukcji przypominającej magazyn. Oferując swoje skromne usługi - Aiónios postanowił nie tylko pomóc z transportem, ale również zadbać o kilka innowacyjnych szczegółów. Niestety w tej samej chwili niecny mężczyzna - zarządca tych ziem razem ze swoją bandą przybyli, by zakłócić spokój z czysto egoistycznych pobudek. W wyniku ostrej wymiany zdań wywiązała się walka, w wyniku której wprawdzie udało się obezwładnić kilkoro bandziorów, jednak Agaton - jeden z Rycerzy ucierpiał. W związku z powyższym Aiónios przy pomocy gospodarzy postanawia pomóc rannemu i zawozi go do kliniki.
-> Na miejscu pielęgniarka zajmuje się poszkodowanym, a Aiónios usiłuje pocieszyć go w trudnych chwilach. Obiecuje mu także, że stanie się silniejszy, a gdy wróci ze swojej podróży na pewno go odwiedzi. Wychodząc z kliniki pretendent spotyka Kitalphę, z którym postanawia odbyć sparing. O ile wcześniejsza walka fizyczna z Névétte była pokazem różnicy w technice, trening z Kausem okazał się pokazać przepaść, jaka ich dzieliła w dziedzinie Cosmo. To przypieczętowało dalsze losy Aióniosa, który postanowił wyruszyć w podróż, by stać się silniejszym. Opuszczając lecznicę mężczyzna jest świadkiem przybycia Rycerza w ciężkim stanie, a następnie bazując na obserwacjach - wnioskuje, iż ów Rycerz umiera. Wszystkie wydarzenia tego dnia sprawiły, iż Aiónios utwierdził się w przekonaniu, iż na świecie dzieje się coś złego.
-> Aiónios wraca do Shauna i prosi go o mentorowanie. Telepatyczna wiadomość od Złotego Rycerza nakazuje mu udać się do Jamiru, znajdującego się daleko w Himalajach. Mężczyzna zahacza jeszcze o swoją chatę, gdzie pakuje najpotrzebniejsze przedmioty i schematy, które pomogą mu skonstruować niezwykle ważne dla niego narzędzie. Celem podróży oprócz zwiększenia mocy jest również rozszerzenie wiedzy na temat pancerzy i nauczenie się ich budowy oraz metod naprawiania i niszczenia.
-> Po drodze do Jamiru Aiónios napotyka wizję, która okazuje się być nim samym z przyszłości. Po krótkiej wymianie zdań pretendent pojmuje, iż zbliża się ogromne zagrożenie i trzeba jak najszybciej zjednoczyć armie trzech wielkich bóstw, by stawić czoła mrocznej fali, nadchodzącej powoli w kierunku świata. Mężczyzna nie próżnuje i stara się przerysować Złotą Zbroję, a także lirę, którą tak pragnął skonstruować, by móc wkrótce dopiąć swego.
-> Po dotarciu do Jamiru na moście Aiónios spotyka Sasę, która odmawia wpuszczenia go na teren Jamiru. Po dłuższym monologu ze strony pretendenta udaje mu się jednak nakłonić ją do zmiany zdania. Po dotarciu na miejsce Aiónios otrzymuje solidny strzał kamieniem w głowę. To była Saki, która wzięła mężczyznę za kochanka Sasy. Najwidoczniej również mieszkała w tym miejscu. Z relacji dziewcząt Aiónios dowiaduje się, iż mistrza tej ziemi - Kaki, nie ma obecnie w Jamirze. Aiónios postanawia wykorzystać ten czas na zwiększeniu swojej mocy.
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
|
|