Go down
Hades
Hades
Admin
Liczba postów : 562

Kosmos
Frakcja:
Zbroja:

Zdobywanie zbroi i sprawy z nią związane Empty Zdobywanie zbroi i sprawy z nią związane

Pon Paź 16, 2017 8:51 pm
W świecie Rycerzy Zodiaku każdy szanujący się wojownik odziany był w zbroję, która reprezentowała frakcję do której należał. Na forum zbroi ciągle przybywa, a także istnieje możliwość zaproponowania własnej zbroi, jednakże aby zdobyć jakąkolwiek z nich, należy przejść specjalne szkolenie.
Zbroje w głównej mierze będzie można zdobyć na terenach podlegających danym frakcjom. Dla przykładu, Zbroje Rycerzy Ateny będą dostępne w Sanktuarium, Surplice Armii Hadesa dostępne będą w Hadesie, a Łuski Marynarzy Posejdona w jego własnym, podwodnym Sanktuarium. Oczywiście, zbroje pochowane będą także na innych, mniej lub bardziej, neutralnych terenach, gdzie znajdować będą się pod opieką osoby, która posiada już swoją własną zbroję (NPC lub w późniejszym czasie gracz).

1. Zdobycie zbroi.
Aby zdobyć swoją pierwszą zbroję, niezależnie od tego, do której ona frakcji przynależy, należy wykonać następujące kroki:
- wpisanie w Karcie Postaci nazwy zbroi o jaką będziemy się ubiegać. Spokojnie, w trakcie gry można zmienić swój wybór, nikt tutaj nikogo na siłę przymuszać nie będzie. Prosimy jednak o przemyślenie swoich poczynań i nie zmieniania zdania kilkanaście razy w przeciągu krótkich odstępów czasowych.
- przejście specjalnego szkolenia, które podzielone będzie na kilka misji prowadzonych przez MG (to właśnie MG uznaje ile ma ich być i kiedy postać jest gotowa do przyjęcia zbroi). Polegać to będzie na szlifowaniu technik, które są znakami rozpoznawczymi przypisanymi do danej zbroi*, a także zostanie sprawdzona determinacja, posługiwanie się Cosmo, a także stopień oddania i wierności Atenie/Posejdonowi/Hadesowi/Odynowi. Można też ubiegać się o replikę zbroi, jeśli naszym wyborem jest przynależność do Czarnych Rycerzy (ci którzy już wcześniej mieli zbroje i postanowili zmienić strony, otrzymują odpowiedniki tych, które nosili).
- wzięcie udziału w walce, która rozstrzygnąć ma, kto dostanie daną zbroję. Jeśli jest to walka NPC vs Gracz, sprawa jest nieco łatwiejsza, niż w przypadku walki Gracz vs Gracz. Przegrany ma do wyboru kilka opcji: obejść się smakiem, wybrać inną zbroję, starać się o odpowiednik Surplice (który ma identyczne statystyki, ale wiążę się z przynależnością do Armii Hadesa) lub jej kopię w postaci Czarnej Zbroi (jej wytrzymałość jest o 10 punktów niższa niż w przypadku oryginału).

Zakres PL (podstawowy, bez liczenia Zmysłów) potrzebny do otrzymania danej zbroi (do tego dochodzi kilka misji dla danej frakcji, gotowość do otrzymania zbroi stwierdza MG):
- 1000 PL - Czarne Zbroje,
- 1500 PL - Brązowa Zbroja i odpowiedniki innych frakcji,
- 2000 PL - Srebrna Zbroja i odpowiedniki innych frakcji,
- 2500 PL - Złota Zbroja i odpowiedniki innych frakcji.

*Każda zbroja posiada coś na wzór pamięci poprzedniego użytkownika, dzięki czemu każdy kolejny jej gospodarz posiada wiedzę na temat technik swojego poprzednika i po odpowiednim treningu, może się nimi posługiwać. System jednakże nie ogranicza się tylko do kilku technik dla gracza, ponieważ większość z nich (za wyjątkiem tych, których użycie wymaga broni, np. łańcucha) może zostać przyswojona. Dla przykładu, Rycerz Łabędzia może używać techniki "Ryusei Ken" lub "Rozan Shoryu Ha". Oczywiście, musi najpierw o nich wiedzieć i znaleźć kogoś, kto mu tę wiedzę przekaże.

2. Awans.
Każdy gracz może zostać awansowany za swoje rycerskie zasługi. Brązowy może zostać Srebrnym, Srebrny Złotym, i tak dalej. Polega to na rzetelnym wykonywaniu misji i zleceń dla swojego bóstwa i innych rycerzy, bezinteresowną pomocą potrzebującym i ogólnie na wywiązywaniu się ze swoich rycerskich obowiązków. Awans to świetna sprawa, jeśli ktoś planuje piąć się do góry, by zostać najlepszym wojownikiem danej frakcji, jednakże przyjmowanie awansu nie jest obowiązkowe. Zawsze można odmówić i zachować zbroję, którą nosiło się do tej pory. Należy mieć także na uwadze, że można zostać zdegradowanym, więc jeśli ktoś będzie robił wszystko, tylko nie to, co do niego należy, pożegna się ze swoją zbroją na rzecz słabszej lub, co gorsza, żadnej.

3. Przekazanie zbroi.
Zbroję, która do nas należy, można przekazać innej osobie. To od nas zależy, czy jest to tymczasowe rozwiązanie, czy pozbywamy się jej na dobre. W przypadku oddania jej na jakiś czas, mamy do niej cały czas prawo i możemy odebrać ją w każdej chwili. Niemniej jednak, jeśli oddajemy ją na zawsze, tracimy do niej prawo i nie mamy prawa jej odebrać, chyba że jej nowy właściciel się na to zgodzi.

4. Ewolucja zbroi.
Każda zbroja może ewoluować. Zależy to od dwóch czynników. Jednym z nich jest obmycie zbroi w krwi boga, do którego zbroja należy, a następnie rozgrzanie i podniesienie swojego Cosmo do odpowiedniego poziomu. To może sprawić, że na jakiś czas zbroja otrzyma nowe właściwości, a bonusy do niej przypisane ulegną zwiększeniu. Chodzi tutaj o ewolucję do miana Boskiej Zbroi. Każda zbroja (Brązowa, Srebrna, Złota) może przeistoczyć się w Boską Zbroję i dorównać mocą tym, które noszone są przez samych bogów.
Mnożniki do nich przypisane ujawniane są w chwili odblokowania, a ustala je MG. Każda posiada inne bonusy, więc naturalnym jest, że również będą się one różnić w chwili, gdy przybiorą Boską formę.

W.I.P.
Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach